09/08/2013

Здравейте! 

Аз съм Доника. Радвам се, че сте тук. 

Започнах блога като начин да споделям и опитвам нови неща - да снимам, да правя неща с ръцете си, да пиша правилно, на търпение и постоянство. Имам прекрасно семейство. В момента живеем в слънчевия Сейнт Питърсбърг, Флорида след почти девет години в уютна Виена. 

Обичам ретро полъха във всичко - музиката, танците, модата, отношенията, сградите. Пръвърженичка съм на ходенето пеша и придвижването с колело, бавното и регионално хранене. Подкрепям естественото раждане и кърменето (както и правото на всеки да избере обратното, след като се информира в ползите и рисковете). Обичам черно-бялата фотография, книгите, тихите разговори, малиново вино, хора с чувство за хумор, детайлите. Винаги съм готова за шоколадов десерт!

Дано ви е приятно тук и да се виждаме често. 


Текстовете и снимките са авторски, с изключение на посочените външни автори на текстове и фотографии. Ако използвате или копирате мои неща, моля посочвайте източник. Съдържанието на този блог е обект на авторско право.

Може да ми пишете на donika.drentcheva@gmail.com или във facebook.

>> <<

Image: Desislava Boeva

No comments:

Post a Comment